In deze workshop leer je hoe je de Gouden Cirkel van Simon Sinek (Waarom, Hoe, Wat) kunt gebruiken om krachtige verhalen te vertellen, overtuigende pitches te geven en impactvolle presentaties te maken, zowel schriftelijk als gesproken.
De Gouden Cirkel helpt je om te communiceren op een manier die mensen echt raakt en in beweging zet. We gaan ontdekken hoe je deze krachtige methodiek kunt toepassen in verschillende communicatiesituaties, zodat je boodschap helder, inspirerend en herkenbaar wordt. De Gouden Cirkel bestaat uit drie lagen: Waarom (waarom je doet wat je doet), Hoe (hoe je het doet) en Wat (wat je doet). Simon Sinek benadrukt dat de meeste bedrijven en mensen starten met wat ze doen, maar de meest inspirerende communicatie begint bij waarom. Je laat de diepere motivatie achter je boodschap zien (Waarom). Dit zorgt voor verbinding, begrip en overtuigingskracht.
Het uitgangspunt voor deze workshop is dat je al weet Waarom je doet wat je doet, Hoe je het doet en Wat je doet. Als je de antwoorden op deze vragen nog niet kent, volg dan eerst de workshops 'Wat is je drijfveer?' en 'Jouw unieke talenten'.
In deze workshop ga je aan de slag met het integreren van jouw waarom, hoe en wat in je marketing- en communicatieboodschappen, zoals een elevatorpitch, presentatie of kort statement.
Deze online workshop wordt gegeven door trainer Karen de Vries (Karidiès).
Cursusdata
donderdag 26 juni | 09:00 – 12:30 uur
Deelname
Alleen leden van FNV kunnen deelnemen aan deze workshop. Ben je nog geen lid? Meld je nu direct online aan en profiteer van 50% korting op de contributie voor de eerste twee maanden!
Let op: Je aanmelding is wel kosteloos, maar niet geheel vrijblijvend: bij afmelding, minder dan 5 werkdagen voor de workshop of niet komen zonder afmelding, zijn wij genoodzaakt een no-show fee van €25,- in rekening te brengen.
Aantal deelnemers: minimaal 10-12 personen
Bij te weinig deelnemers zal de workshop worden verzet of afgezegd. Je wordt in dit geval tijdig geïnformeerd.