Een goed klantprofiel helpt je te weten wie je ideale klant is, zodat je niet onnodig middelen verspilt aan mensen, die geen interesse hebben in jouw product of dienst.
Door je klant goed te begrijpen, kun je veel gerichter en effectiever communiceren.
Door in de huid van je klant te kruipen, kun je jouw boodschap afstemmen op hun behoeften en verlangens, wat zorgt voor een hogere conversie. Je kunt je onderscheiden van concurrenten door jouw aanbod en communicatie beter af te stemmen op je doelgroep. In deze workshop maak je een klantprofiel voor jouw online dienst, zodat je precies weet op wie je je marketing richt met de juiste inhoud, boodschappen, taal, beeldmateriaal en prijs.
Deze workshop wordt gegeven door trainer Karen de Vries (Karidiès).
Cursusdata
dinsdag 4 maart | 13:30 - 16:00 uur
Deelname
Alleen leden van FNV kunnen deelnemen aan de workshop. Ben je nog geen lid? Meld je nu direct online aan en profiteer van 50% korting op de contributie voor de eerste twee maanden!
Let op: Je aanmelding is wel kosteloos, maar niet geheel vrijblijvend: bij afmelding, minder dan 5 werkdagen voor de workshop of niet komen zonder afmelding, zijn wij genoodzaakt een no-show fee van €25,- in rekening te brengen.
Aantal deelnemers: ten minste 10-12 personen
Bij te weinig deelnemers zal de workshop worden verzet of afgezegd. Je wordt in dit geval tijdig geïnformeerd.