Hoe reageer je als een klant een bezwaar heeft. Hoe reageer je als een klant korting wil? Als hij bijvoorbeeld je product of dienst te duur vindt, of als hij vindt dat het te veel tijd kost?
Als zelfstandige is het soms al lastig genoeg om je potentiële klanten te vinden en met ze te praten. Wat doe je dan als een (potentiële) nieuwe klant met een bezwaar komt? Geef je toe of ga je het gesprek aan? Welke argumenten of welke alternatieven kun je dan geven?
Deze training is vooral interessant als je wil leren:
Na deze training weet je met meer vertrouwen te reageren op klanten, die met bezwaren komen. En heb je een grotere kans om toch de opdracht te scoren (tegen een betere prijs).
Deze workshop wordt verzorgd door Stefan van Happen (sales trainer en spreker)
Cursusdata
woensdag 29 november | 09:00 - 12:00 uur
Deelname
Alleen leden van FNV kunnen deelnemen aan de workshop. Ben je nog geen lid? Meld je nu direct online aan en profiteer van 50% korting op de contributie voor de eerste twee maanden!
Let op: Je aanmelding is wel kosteloos, maar niet geheel vrijblijvend: bij afmelding, minder dan 5 werkdagen voor de workshop of niet komen zonder afmelding, zijn wij genoodzaakt een no-show fee van €25,- in rekening te brengen.
Aantal deelnemers: 10 - 20 personen
Bij te weinig deelnemers zal de workshop worden verzet of afgezegd. Je wordt in dit geval tijdig geïnformeerd.